Vi har alle en tendens til å kjenne igjen våre kvaliteter, men vi har mye vanskeligere for å innrømme våre feil... Det er menneskelig, men ikke konstruktivt. Den beste måten å utvikle seg på er å gjøre en syntese mellom styrker og svakheter, for å kjenne seg selv bedre og bekjempe det som virkelig hindrer oss i å komme videre og som oftest stammer fra vår egen oppførsel.
Oppdag raskt dine kvaliteter og kvalitetene til de andre tegnene! Klikk på neste side for å vite alt: "Tegnenes kvaliteter".
Det er heller ikke alltid enkelt å vite med hvilke tegn vi har størst sjanse for å komme overens, og med hvilke vi risikerer å være på ulik bølgelengde og komme i konflikt. For å bli bedre kjent med dine egne feil og de hos menneskene rundt deg, foreslår vi en gjennomgang av stjernetegnene for å finne ut hvilke tegn som er mest impulsive, autoritære, maniske, manipulerende, naive, hissige, sjalu, egoistiske, overfladiske, intolerante, mistroiske, ustabile, løgnaktige eller smålige…
Men vær trygg: uansett tegn er disse skildringene nødvendigvis karikerte, siden de bare baserer seg på solens symbolikk, og når man beskriver feil er det sjelden positivt.
